23 Ağustos 2011 Salı

NE ÇELİŞKİLİ İFADELER...


Benim saçlarıma karları yağdıran
Senin de yüzüne çizgiler doldurur
Tükenmez inan ki aşktır var olan
Ne yaptımsa beni bırakmadı sevdan

Boşver üç günlük dünyayı
Ben seninim sevgilim
Sevip sevilerek ölelim
Bazen sıcak bazen soğuk
Ayrılmadan...
Sensiz asla yaşayamam...

Dün cep telefonuma mesaj olarak geldi bu sözler. Ne kadar da samimi, sevgi dolu değil mi? Bilmiyorum kime ait...Daha doğrusu asıl duygularını bu denli güzel ifade edip yazan kim, onu bilmiyorum. Sadece gönderme işlemini yapan kişinin bunları bana yüreğinin ta derinliklerinden gelerek söylediğine keşke inanabilseydim...Ama ne beynim, ne de kalbim buna kanaat getirmiyor. Dediğim gibi işte...Sadece gönderilmiş ve öylece de kalmış kelime yığınları olarak duruyor cep telefonumun mesaj kutusunda...İsterdim ki kalbimin dört odasının duvarlarında onun sesiyle yankı bulsaydı her kelimesi. Bu güzel sözler kadar gerçek olsaydı duygular, ifadeler, hissedilenler ve herşey...Keşke, keşke...

6 yorum:

Şerife dedi ki...

bence eller telefona gidip harfler tek tek tıklandıysa boşa değildir

Şerife dedi ki...

bugün ki yazımda sende varsın

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

bak kuzum...hangi konu olursa olsun bir insanın kalbiyle beyni o konu hakkında paralellik göstermiyorsa bu işte bir terslik var demektir
bunu sana daha önce de söyledim bir kez de burdan yazayım ki kalıcı olsun
eğer ki kalbin başka, beynin başka diyorsa mantığını daha çok ön planda tutan ben yani senin Aynur Ablan diyor ki; beynin söylediğine gitmeli
çünkü duygular daha çok önde yer alırsa yanlışa düşme olasılığı daha da artar...bana göre tabi

bence az biraz daha beklemelisin ve mantığını dinleyerek kararını vermelisin

öperim seni...

Uğur Böceği dedi ki...

Şerife...
Kendinin yazmadığını biliyorum... Yazınada hemen bakıyorum...

Uğur Böceği dedi ki...

Mükemmelsin abla... Ben her zaman seni dinlerim aunur abla... İyiki varsın...

Uğur Böceği dedi ki...

Oruç başıma vurdu malum birazda hüzünlüyüz... AYNUR ABLA...