9 Eylül 2011 Cuma

BİLEN SÖYLESİN


Ben mi bilmiyorum sevmeyi... ya da sevgimi göstermeyi? Ya da olması gerekeni ben biliyorum da bilen mi çıkmıyor karşıma... Bir insan sevgisini nasıl ifade eder, nasıl gösterir? Gerçekten soruyorum, bilen varsa söylesin? Sesin sözlere verdiği ruhu hissetmeden günlük çekilen üç, beş mesajla mı ifade edilir sevgi? Kalıplaşmış kelimelerle ve cümlelerle mi anlatılır? Her anını onunla paylaşmayı isteyerek ve her fırsatta görmek için çabalayarak gösterilmez mi sevgi? Söyleyin lütfen, hadi yardımcı olun bana... Zaten beynim bu günlerde hiç bana yardımcı olmuyor, olmamak için de direniyor...Çatışıyor kalbim ve beynim...Nasıl olur da bir insan bu kadar imkan varken sadece mesaja sıkıştırır sevgisini...Aklım almıyor...Hani insanlar konuşarak anlaşırdı?...Hani iletişim insanlar arasındaki en önemli şeydi?
Sevgi adına olması ya da olmaması gerekeni, istemediklerimi ya da isteklerimi net anlatabilmek için kapsama alanımı daha nasıl genişletebilirim ki?

30 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ben biliyorum canım :)
bir kere sevgi olan yerde hoşgörü olur, olmalı
hoşgörü olan yerde güzellikler görünür
olması gereken bir bütün halinde bunu yaşamak ve yaşatmaktır
mesaj da çekilebilir ama mesela benim için sözlü ifadeler her zaman daha geçerlidir
seni seviyorum demek gibisi var mı
sevdiğinle ilgilenmek, ilginin karşılığını görmek
hatta her anını onunla yaşamak, o olmak, bir olmak
paylaşımların her türlüsünün birlikte yapılması...bir lokmayı bölüşür gibi...hatta onsuz bir lokmanın bile yenilememesi gibi

say say bitmez be güzelim
ben sonunu v.b diye bağlayayım en iyisi :)

deeptone dedi ki...

beni izliyordunuz. sizi izliyordum. dün gece blogunuz kayboldu aniden. şimdi yine ortaya çıktınız. ne oldu ki?
:)

Uğur Böceği dedi ki...

Tabiki bilirsin çünkü sen aşk kadınısın:) Bende yermiyim acaba On lokma anca doyarım:)

Uğur Böceği dedi ki...

Sanırım bir sorun var... silmediğim halde 3-4 kişi yok gözüküyodu bloğumda...bende tekrar takibe aldım...:)

Şerife dedi ki...

bence ummadığın anda karşına çıkar ve tüm ezberleri bozar sevgi tarifi yoktur bence

deeptone dedi ki...

blogunuza tekrar üye olamadım. bir sıkıntınız mı var ki benimle?

deeptone dedi ki...

bu bloga üye olmanız engellendi deniyor.

Anıl Özer dedi ki...

Toplumun miskin şartlanmalarından uzak, kendisine ve sana karşı, kendisi ve senin için tümüyle var olacak...

Seninle onun arasında ne "sen" ne de "o" olmalı... (a.ö)

Uğur Böceği dedi ki...

deep;
hiçbir sıkıntım yok inanın ki bilmiyorum...ayarlarada baktım sorun yok gibi...

Uğur Böceği dedi ki...

Şerifecim;
umarım en yakın zaman da olur bu dediğin:)

Uğur Böceği dedi ki...

A.Özer;
Güzel yorumun için teşekkürler... İnşaAllah o da olur bir gün:)

Aptal Dörtlü dedi ki...

Herkesin sevgiyi anlatışı farklı. Bana göre de sevgi mesajlara, iletilere sıkıştırılmamalı. Ama çoğu insan bu şekilde yapıyor ve yapılmasını istiyor, bu durumu desteklemesem de çok suçlayamam çünkü böyle alıştık. Umarım en kısa sürede birbirinizin sevgiyi anlatış biçiminizi anlayıp benimsersiniz :)

matias dedi ki...

alıskanlık edindirmissin ki
istenmedik sonuclar doguruyor..
boyle durumlarda kabini onu atıp arkasından kosmayacaksın
aklını kullanıp alıskanlıklarını degistireceksin
oldu oldu
olmadı
cevap vermeyeceksin..
kokusu dagılır ve gercegi ogrenmis olursun..

deeptone dedi ki...

sevgi mesajla gösterilmez.
görmek için sürekli fırsat yaratarak gösterilir.
bilmiyorum ilk kez okuyorum seni, sevdiğin biri ise, bir ilişki ise, bir yanlışlık olmalı bu sevgide.


halen üye olmayamıyorum ama birgün düzelir. geliyorum ama bloguna.

bir de, baban, sessiz ve çok mu kapalı. neden öle dedin ki.

Uğur Böceği dedi ki...

Aptal Dörtlü;
Güzel mesajın için teşekkürler...Umuyorum:) sanırım başka alternatifte yok...:) Baban nasıl bu arada...

Uğur Böceği dedi ki...

Matias;
Sanırım söylediğin gibi alışkanlığa dönüştü... Haklısın teşekkür ederim güzel yorumun için...

Uğur Böceği dedi ki...

Deep;
sevgi gerçekten görerek çabalayarak oluyor...
Bu arada blokta gözüküyosun... yine 3 kişi gözükmüyor...
Babam harika birisidir... Profilde yazdığımı söylüyosun sanırım...
değilmi...?

Krnc dedi ki...

Ben bu konuya dün uzun bir cevap yazdığımı hatırlıyorum ama çıkmamış.
Senin blogunda bir sorun var canım sanırım:) Ya da bende sorun var :)))) yazdım sanıyorum yazmadım belki de:)))

Krnc dedi ki...

Herkes aynı şekilde sevmeyi bilmiyor ve hoşlanmıyor bunu biliyorum:)
Belki "hayır yanlış düşünüyorsun" diyenler olabilir,haklılardır ama ben gördüklerimin yalancısıyım:)
Bazıları çok üstüne düşülmesinden hoşlanmıyor,gün içerisinde çok aranmaktan,sms çekilmesinden veya buluşmalardan zevk almıyor.Kimisi de bunun tersini istiyor.Bazısı orta şeker.Yani kişiden kişiye değişiyor bu.Ama her aynı düşünen iki kişi bir araya gelemiyor ne yazık ki:)
İlla bir taraf çok ilgilenen,diğer tarafta biraz ilgisiz görünen oluyor.Ama her ikisinin de aşk ölçüsü aynı oluyor.Sadece bu karakterle alakalı bir şey.Ve ısrar edip sizin gibi olmasını isterseniz sevdiğinizin, o zaman da kopmalar başlıyor.
Dengeyi tutturmak lazım:)

Cemil ÖZCAN dedi ki...

Bence görüşmek istemediğini düşünme. belki sana söyleyemediği geçerli bir sebebi vardır buluşamamanızın...
Yoksa o da istiyordur seninle zaman geçirmeyi...

Uğur Böceği dedi ki...

Krnc;
Evet blogta sorun var sanırım yorumunu yanınla dedim ama olmadı bende kopyalayarak yayınladaım... Kusura bakma:)
zaten sorunda burda başlıyor... denge... yine de tartmalı insan kendini ben bu ilişkiye ne kattım diye...Maalesef hep bir taraf özverili olması gerekiyor... değer de kaybedilince anlaşılıyor.... güzel yorumun için teşekkürler...

Uğur Böceği dedi ki...

Cemil ÖZCAN;
Blogta sorun oluştu yorumunuzu kopyalayarak yayınladım o yüzden geç oldu... Kusura bakmayın... Sence sebep ne olabilir ki bir insanın sevdiğini aramamasına yada görememesine... Yoksa sende öyle mi yapıyosun:)

Gacangura dedi ki...

hayır ben öyle yapmıyorum ama sevgilim dediğin birinin böyle yapmasının sebebi sadece sana söyleyemediği özel durumdan olabileceğini düşündüm ve şimdi aklıma gelen başka bir sebepse (üzülerek söylüyorum) seni kendinden soğutmak istemesidir.

Uğur Böceği dedi ki...

Cemil ÖZCAN;
Öncelikle süper moral veriyorsun:)
bizim sorunumuz (önceden)onun sevgiyi,ilgiyi yanlızca sanal olarak yansıtmasıydı... bunu ayrılınca anlaması ayrıca o benden bir şans isteyen...

deeptone dedi ki...

mimin var bende.
:)

Pembe Kereste dedi ki...

Mimlendin :)

Uğur Böceği dedi ki...

deep;
teşekkürler:)

Uğur Böceği dedi ki...

Pembe Kereste;
teşekkürler:)

nil dedi ki...

evgi gösterilmez bence hissettirilir, o his de davranışlarla oluşturulan bir şey olabilir ancak, hayatın sınamadığı sadece söylemsel düzeyde ifade edilen bir sevgiye ben güvenemiyorum, asla...

Uğur Böceği dedi ki...

Nil;
Teşekkür ederim... demekki sorun bende değilmiş... sevindim böyle düşünmene...